Translate

7. 8. 2016.

Hotel St. Georgije, Banja Luka



Među raznovrsnom ponudom smeštaja u Banja Luci, izabrala sam hotel St. Georgije, koji je bio kompromisno rešenje između cene i hotelskih sadržaja. Usluga koju nude je noćenje sa doručkom. Od ovog hotela do centra grada se stiže za oko desetak minuta peške, što me je privuklo, ali se hotel nalazi uz prometnu saobraćajnicu, između dve pumpe, pa sam se plašila da će biti bučno, posebno jer smo bili smešteni u sobi koja je okrenuta ka putu. Međutim, nije bilo buke i mogli smo sasvim lepo da se odmorimo, jedino što je krevet za moj ukus mogao da bude malo udobniji.

Soba je vrlo prostrana, opremljena radnim stolom, TV-om sa kablovskim kanalima, sefom i klima-uređajem, koji nam je bio preko potreban jer su napolju bile prilično visoke temperature. Dobra stvar je i što se u sobi nalazi frižider, tj. mini-bar sa malom fiokom za zamrzavanje, pa smo tu mogli da smestimo vodu i još ponešto. Uvek mi je važno da Wi-Fi je dobro funkcioniše, što je u ovom hotelu bio slučaj. Obično, kada idem na put, sa sobom nosim sobne papuče, ali ovog puta sam ih zaboravila i zato sam se oduševila kada sam u kupatilu videla da se pored uredno složenih peškira nalaze i sobne papuče. Eto, kako neka sitnica zna da obraduje čoveka :). Soba je bila uredna i čista, kao i zajedničke prostorije u hotelu.

Doručak je po principu švedskog stola, sa dve vrste salama, hleba i sira, svežim povrćem, kuvanim jajima, puterom i džemićima, a od napitaka je bio jogurt i sok, koji nisam ni probala. Svakog dana je bila identična hrana na raspolaganju. Ukratko, doručak je sasvim solidan, mada bi mogao biti raznovrsniji. U okviru hotela postoji kafe-bar sa baštom, gde osim gostiju hotela, obično odmaraju putnici u tranzitu. Osoblje nije nametljivo, a ipak svi su vrlo ljubazni i predusretljivi. Ako me put ponovo odvede u Banja Luku, bez premišljanja ću opet izabrati ovaj simpatični hotel.

Нема коментара:

Постави коментар