Translate

28. 11. 2016.

Maestral Residence, Portorož


Maestral Residence je jedan od najjeftinijih hotela u Portorožu, čija je cena smeštaja u rangu hotela srednje kategorije na nekim drugim ne manje popularnim destinacijama. Smešten je na uzbrdici, oko 600m od centra Portoroža. Malobrojno osoblje hotela je veoma ljubazno i prijateljski raspoloženo. U hodniku možete čuti zvuk veš mašine iz podruma, a u bašti možete videti istu ženu koja radi na recepciji kako prostire i skuplja veš. Osim soba u glavnoj zgradi, u bašti se nalaze i bungalovi. Soba u kojoj sam bila smeštena toliko je minijaturna da jedva ima mesta za kofer. Za razliku od sobe, kupatilo je sasvim solidne veličine, a najlepše od sobe je terasa - prostrana sa drvenom ogradom, smeštena u hladu borova i gleda na more.

Restoran se nalazi u prizemlju, a kako je sam hotel podignut na uzbrdici, čini se da je bašta restorana na prvom spratu i iz nje se može uživati u prelepom pogledu na more. Izbor hrane za doručak je mnogo manje atraktivan od tog pogleda. Doručak je na bazi švedskog stola. Na meniju su standardno dve vrste salama, kačkavalj, paradajz, kuvana jaja, hleb, krem, džem, čaj, mleko i kafa. Moji pokušaji da dobijem toplu čokoladu iz automata nisu uspeli, a umesto toga sam dobijala nešto što liči na kapućino. Posle isprobavanja svih tastera na automatu, zaključila sam da su od navedenih 9 tastera, svega 4 funkcionalna: ključala voda, kafa, mleko i kapućino. Veoma važna stavka, bar za mene, bežični Internet funkcionisao je besprekorno.

Нема коментара:

Постави коментар