Translate

17. 12. 2016.

Axis Ofir Beach Resort, Esposende


Moj prvi utisak o ovom hotelu bio je da se nalazi na kraju sveta :). Dobro, možda nije na kraju sveta ali blizu kraja Portugalije jeste. Putovanje do Axis Ofira trajalo je ceo dan, pri čemu sam promenila dva aviona, dva voza, autobus i taksi. Ipak, kada sam stigla u resort na kraju sveta, kako sam ga odmah prozvala, zaboravila sam na put i sve peripetije, još da nije bilo konferencije na kojoj sam učestvovala a koja je bila organizovana u ovom hotelu, uživanje bi bilo kompletno :). Ali i ovako, samo pogled na okean i šum talasa delovali su opuštajuće na mene.

Axis Ofir je smešten između reke Kavado i Atlanskog okeana, a okružen je i borovom šumom. Kada pomislim da mi treba odmor na nekom pustom ostrvu, setim se ovog resorta jer, iako nije na ostrvu, zaista se nalazi na izolovanom mestu, daleko od gradske vreve, gužve i stresa. Moja soba je gledala na okean, hotelski vrt sa bazenom i teniskim terenima, kao i na šumu. Iza teniskih terena se nalazi fudbalski teren. U resortu je tada (početkom oktobra 2009. godine), osim gostiju koji su došli na odmor i nas sa konferencije, bilo i fudbalera na pripremama.

U hotelu se nalazi restoran iz kojeg se pruža pogled na peščanu plažu i okean. Imala sam uplaćen samo doručak koji je na bazi švedskog stola i koliko se sećam bio je sasvim pristojan sa raznovrsnom slanom i slatkom ponudom. Hotelski bar gleda na lepo uređen vrt sa interesantnim skulpturama, gde se nalazi otvoreni bazen. Stazicom se od bazena izlazi na prostranu peščanu plažu. U oktobru svakako nije bilo vreme za kupanje, a po rečima hotelskog osoblja u ovom delu Portugalije je i preko leta hladna voda. Ali je zato ova plaža na Atlantiku idealna za sunčanje, šetnju i džoging.

Axis Ofir Beach Resort je odličan izbor za konferencijski turizam. Ima nekoliko konferencijskih sala opremljenih odgovarajućom audio-vizuelnom opremom. Ko želi da se rekreira osim tenisa, može uživati u kuglanju i stonom tenisu, a u blizini su golf tereni, kao i biciklističke staze. Ovo je pravo mesto i za ljubitelje surfovanja.

Osoblje hotela je veoma ljubazno, kao i meštani Esposenda. Jedini nedostatak ovog hotela je to što se vidi da je izgrađen dosta davno. U međuvremenu je renoviran pa pretpostavljam da sada izgleda modernije.

Нема коментара:

Постави коментар