Translate

9. 1. 2017.

Aparthotel Las Arenas, Plaja del Ingles


Za lokaciju aparthotela Las Arenas sam znala i pre dolaska na ostrvo da je dobra, jer je to nešto što se bar danas lako može proveriti. S druge strane, utisci na osnovu kritika i ocena drugih putnika i sa lica mesta, tj. pre i posle boravka u hotelu mogu se značajno razlikovati. Kritike ovog aparthotela na rezervacionim sajtovima su oprečne i na osnovu njih sam očekivala lošiji smeštaj od onoga što nas je čekalo u Las Arenasu.

S obzirom da se radi o zgradi sa 8 spratova, očekivala sam hladnu i jednoličnu višespratnicu. Nasuprot tome, ovaj objekat se sastoji iz više delova, pri čemu su hodnici otvoreni i cela zgrada je veoma dobro osvetljena.

Druga stvar koja me obradovala po dolasku u Las Arenas, bio je apartman. Rezervisala sam ekonomični studio, a ustvari dobili smo veliku sobu u kojoj je gipsanim zidom razdvojena dnevna soba sa kaučem i garniturom za sedenje od spavaće sobe, a kuhinja se nalazi u odvojenoj prostoriji. To je po karakteristikama apartman, a ne studio, što je naravno bolje. Kuhinja je dosta veća i bolje očuvana od onih na koje sam navikla u grčkim letovalištima. Opremljena je frižiderom, ringlama sa ravnom pločom, mikrotalasnom pećnicom, posuđem i priborom za jelo. Jedino je nedostajala džezva za kafu. Kupatilo je solidne veličine, sa dobrom tuš kabinom ali bez fena za kosu. Imali smo i veliku terasu koja je gledala na ulicu ispred glavnog ulaza hotela i na centar letovališta, gde se nalazi tržni centar Kasbah sa raznim prodavnicama garderobe, suvenira, barovima i restoranima. Do plaže se stiže za nekoliko minuta hoda niz stepenice i ulicu koja vodi do šetališta, pa opet niz stepenište koje vodi do plaže.

U Las Arenasu postoji veliki bazen na otvorenom, kao i mali bazen za decu. Naravno, tu su ležaljke, suncobrani i tuševi. Sunčanje je još bolje na krovu hotela, gde se takođe nalaze ležaljke, a odatle se pruža fenomenalan pogled na celo letovalište, peščanu plažu i dine u Maspalomasu!

Ko želi može da igra tenis na hotelskom teniskom terenu ili bilijar u hodniku, blizu bazena. U blizini recepcije je kafe-bar gde se služe obroci. Mi smo unapred uplatili doručak, a večerali smo samo jednom u hotelu. Doručak je odličan, a večera bi mogla biti malo bolja, mada je u principu i to dobro. Bežični Internet je besplatan samo u lobiju, na recepciji i u kafe-baru. U sobi se Wi-Fi može koristiti uz doplatu. Najviše sam se iznenadila kada sam shvatila da se dodatno plaća i korišćenje TV-a u sobi. Mi ga nismo ni koristili :). 

Mnogi gosti se žale da je noću veoma bučno zbog blizine Kasbaha, gde se u sitnim satima okuplja raznorazni svet. Međutim, uopšte nisam čula buku, iako nam je soba bočno gledala na Kasbah. Osoblje hotela je veoma ljubazno, mada samo jedan recepcioner perfektno priča engleski.

Las Arenas je, u trenutku naše rezervacije, bio jedan od jeftinijih smeštaja u Plaja del Ingles. Međutim, cene ovog aparthotela dosta variraju. Nisam uspela da pronađem logiku u smislu sezone, datuma, rane ili kasne rezervacije... Čini mi se da jednostavno treba pratiti akcije na booking-u ili drugim rezervacionim sajtovima i uhvatiti pravu priliku za rezervaciju. Ispostavilo se da smo mi odlično prošli sa cenom.
 

Нема коментара:

Постави коментар