Translate

7. 3. 2017.

Hotel Ibis budget, Krakov



Ovaj niskobudžetni hotel u Krakovu smešten je u delu grada pod nazivom Bronovice. Sa centrom Krakova i ostalim delovima grada je dobro povezan javnim gradskim prevozom. Hotel je skroman i veoma čist. Ja sam sa drugaricom bila u dvokrevetnoj sobi, koja je, kao što smo i očekivale, bila mala i jednostavno opremljena. Svaki kutak je maksimalno iskorišćen i verovatno mi ormar ne bi bio dovoljan da sam u hotelu ostala duže od tri dana, ali u slučaju kraćeg boravka je u redu. Kreveti su udobni, mada posle celodnevnog hodanja i istraživanja grada, verujem da bih lepo spavala i na nekom neudobnijem krevetu :). Bežični Internet je dobro funkcionisao, a imale smo i TV u sobi, koji smo, čini mi se, samo jednom uključile.
 
Već na prvi pogled je bilo jasno da se o higijeni soba i celog hotela dosta vodi računa. Čak je i okruženje hotela veoma čisto, sa uredno podšišanim travnatim površinama i zelenilom. Osoblje na recepciji je bilo veoma profesionalno i ljubazno. U holu su turistima na raspolaganju mape Krakova i štampani vodiči sa opisom najznačajnijih atrakcija i dešavanja u gradu. Tu se nalaze i automati sa grickalicama i osvežavajućim napicima. Doručkom u ovom hotelu sam takođe bila zadovoljna. Ispred objekta postoji veliki parking, koji je za goste ovog hotela besplatan. Ko želi bolji komfor ima na raspolaganju mnogo drugih hotela u Krakovu, naravno dosta skupljih, a za one koji ne žele da potroše mnogo novca za smeštaj, Ibis budget je dobar izbor.

Нема коментара:

Постави коментар