Translate

10. 4. 2017.

Hotel Omorika, Tara

U hotelu Omorika na Tari boravila sam dva puta i to u oba slučaja na istoj konferenciji koju organizuje Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije. U hotelu postoji nekoliko konferencijskih sala, pa je pogodan za konferencijski turizam. Omorika izgleda isto kao i pre šest godina, kada sam prvi put tu prenoćila. Izgrađen je 1977. godine i verujem da je u to vreme bio luks hotel. I danas održava određen nivo sadržaja i usluge ali je očigledno da mu je potrebno ozbiljnije renoviranje. 

Mi smo imali pun pansion i hranom smo bili zadovoljni. Svi obroci se služe po principu švedskog stola. Zastupljene su različite vrste mesa i jela od povrća i mesa, a bilo je i ribe, kao i različitih salata, sireva i pita. Za doručak je bilo i nekoliko vrsta muslija, a ručak i večera se nisu mnogo razlikovali. Večera je bila malo jača od ručka, kako je to običaj u našim hotelima, a uz to je služen i dezert. Hrana je delovala kvalitetno i sve je bilo ukusno, bez nekih preterivanja i specifičnih začina i specijaliteta.

U hotelskom baru postoji solidan izbor pića, od kojih mi se najviše svidela ceđena malina, a bilo je i lepih poslastica, kojima sam uspela da odolim :). Postoji i velika terasa koja gleda na šumu iza hotela, gde se takođe može uživati u piću ali i u pogledu.

Na ulazu hotela je bankomat, a na recepciji postoji menjačnica. Osoblje je ljubazno i korektno. Sobe se čiste svakog dana i osim standardnog nameštaja i kupatila, sadržaj u sobama obuhvata fen za kosu, TV prijemnik i bežični Internet, koji nije bio baš sjajan. Meni je nedostajao balkon, kao i neke sitnice, poput šampončića i kupke. 

Dane provedene u Omorici sam iskoristila za rekreaciju, kako u šetnji po okolnim šumskim stazama, tako i u hotelskoj teretani. Jedno veče smo išli na bilijar, a u hotelu je moguće igrati stoni tenis i stoni fudbal. Napolju postoje teniski tereni, u okolini trim staza, a u unutar hotela postoji kuglana. Ko voli spa program, može besplatno koristiti bazen i saunu ili doplatiti za uslugu masaže. Teretana je dobro opremljena i nije bilo gužve, za razliku od bazena i saune. Kod svlačionice na bazenu mi se nije svidelo to što se ormarići za odlaganje gardarobe ne zaključavaju, pa zbog toga ne treba nositi ništa vredno sa sobom kada se ide na bazen ili u saunu.

Нема коментара:

Постави коментар