Translate

27. 5. 2017.

Lake Studios, Kukunaries


Ko voli lepe plaže i mirniju varijantu odmora na Skiatosu, najbolje je da smeštaj pronađe u blizini Kukunariesa - plaže po kojoj je Skiatos prepoznatljiv. U neposrednoj blizini plaže nije dozvoljena gradnja, pa tu i nema objekata ali iza prirodnog rezervata Kukunaries postoji veliki broj apartmana i manjih hotela. Lake Studios se nalaze u prvom redu iza plaže okružene borovom šumom i jezera. To je zapravo aparthotel sa bazenom unutar dvorišta. Mislim da sam se za deset dana samo jednom okupala u tom bazenu jer, iako je bazen sasvim solidan, bilo mi je mnogo lepše na plaži. 

Soba je bila prostranija nego što sam očekivala. Kuhinjica je bila opremljena svim potrebnim posuđem, ali ringle su bile veoma dotrajale i slabe. TV sam retko uključivala ali zato sam često koristila bežični Internet. Sa terase se pružao pogled na jezero i posebno je uveče bilo prijatno boraviti na terasi. Ipak, ose i komarci su ometali uživanje. Soba je čišćena svakodnevno, a posteljinu su menjali dva puta nedeljno.

U okolini aparthotela Lake osim lepih plaža i prirode, postoji nekoliko simpatičnih restorana i dve prodavnice. Za sve koji dolaze kolima ili iznajmljuju automobil na ostrvu, postoji parking u okviru objekta.

Нема коментара:

Постави коментар