Translate

10. 6. 2017.

Restoran Biljana, Sofija



Kada sam dobila poziv za večeru u restoranu Biljana, prva asocijacija mi je bila na Biljanu koja platno beleše na Ohridskim izvorima :). Zatim sam saznala da je to ta ista Biljana po kojoj je ovaj restoran dobio ime!

Restoran Biljana se nalazi u četvrti Studentski grad, oko 7 km od centra Sofije. Enterijer restorana je klimatizovan i opremljen u nacionalnom duhu, sa narodnim nošnjama izloženim na zidovima i mnoštvom etno detalja. U tom unutrašnjem delu restorana ima 135 mesta za sedenje. Zbog etno ambijenta nije me iznenadilo to što se u ovom restoranu pretežno služe jela bugarske nacionalne kuhinje. Roštilj je bio odličan sa nekim specifičnim bugarskim začinima. Međutim, u restoranu Biljana na meniju imaju i specijalitete italijanske kuhinje, što se baš i ne uklapa u ambijent ali je svakako dobra ta raznovrsnost koju nude.

Četvrtkom, petkom i vikendom gosti mogu uživati uz živu svirku, pretpostavljam tradicionalnu bugarsku ili možda italijansku :) ali to treba proveriti. Kad sam ja bila u ovom restoranu nije bilo muzike uživo (bila je sreda). Cene su prosečne ili malo više u odnosu na druge restorane u Sofiji. Ovo mesto je pogodno za organizovanje različitih proslava, kako privatnih, tako i poslovnih okupljanja jer za organizovane posete nude posebne popuste.

Restoran Biljana ima prelepu baštu u kojoj se može smestiti do 200 osoba, ako svi žele da sednu :). U natkrivenom delu bašte zapali su mi za oko grčki motivi na slikama. Možda bi mogli da dodaju u meni i neki specijalitet grčke kuhinje :). U centralnom delu bašte nalazi se simpatična fontana, koja menja boje u večernjim časovima. U celom restoranu je dostupan WiFi. Restoran je otvoren od podneva do ponoći.

Нема коментара:

Постави коментар