Translate

11. 8. 2017.

Taverna Votsalakia, Kampos


Taverna Votsalakia je jedan od restorana na Samosu, uključenih u koncept „eat around“, koji podrazumeva da umesto klasične polupansionske usluge gosti imaju mogućnost izbora restorana u kojem će ručati ili večerati. Ovaj koncept je novina u ponudi agencija u Srbiji i mi smo kao pioniri rešili da ga isprobamo na neviđeno :).

Tavernu Votsalakia je veoma jednostavno pronaći jer je smeštena uz glavni put, a u neposrednoj blizini se nalazi parking, što je idealno za goste koji dolaze iz nekog drugog mesta na Samosu, kao što je to bio naš slučaj. Konobar nam je otkrio da je taverna Votsalakia nastala iz prvog biznisa u ovom mestu, po kome često plažu i celo mesto nazivaju Votsalakia, a ustvari se mesto zove Kampos. Danas su tu hotel, restoran i bar sa istim nazivom Votsalakia. Hotel se nalazi preko puta plaže, tj. sa druge strane prometne ulice, a restoran i bar su smešteni uz plažu.

Ponuda hrane u Votsalakiji je standardna za restorane na Samosu i čini mi se da nema neke velike razlike u jelovnicima, ali su porcije veće nego u drugim restoranima u kojima smo jeli na ovom ostrvu. Ipak, ono što ovu tavernu izdvaja u odnosu na druge restorane je zaista sjajna lokacija. Pogled iz bašte restorana je fantastičan! Ako se tome doda izuzetna ljubaznost konobara, meni je lično jelovnik u drugom planu.
 
Saznala sam da se tokom letnje sezone, svakog petka, u ovom restoranu organizuju grčke večeri. Delovalo mi je interesantno da prisustvujem takvoj predstavi, s obzirom da sam bila na nacionalnim večerima tog tipa u drugim zemljama, a u Grčkoj nikada, iako je relativno često posećujem. Ipak, i ovog puta mi je promaklo grčko veče ali ću nadam se nadoknaditi propušteno već prilikom sledeće posete Grčkoj.

Нема коментара:

Постави коментар