Translate

9. 1. 2018.

Hotel Science, Segedin


Ime hotela mi je odmah privuklo pažnju i kada sam planirala put u Segedin vrebala sam povoljne cene noćenja baš u hotelu Science, jer sam znala da je to pravi hotel za nas, naučne radnike. Neposredno posle dočeka ove Nove godine, cena noćenja sa doručkom u hotelu Science je bila čini mi se čak tri puta niža nego u novogodišnjoj noći, a gužva na putevima, posebno na granici, mnogo manja, tako da je vredelo iskoristiti tu priliku.

Hotel je malo manji nego što sam očekivala ali je sređen na način na koji bih ja uredila hotel kada bih imala neki hotelčić u svom posedu :). U lobiju se nalaze recepcija i bar. Na policama su knjige, na zidovima table sa formulama, a novogodišnje ruho hotela upotpunila je jelka napravljena od knjiga sa nezaobilaznim svetlećim lampicama. Liftovi su takođe u naučnom fazonu. Jedan lift je od poda do plafona u binarnim kodovima, a drugi je ceo u formulama. Na staklenim paravanima iznad lobi bara i recepcije, takođe se nalaze binarni kodovi.

I sobe obiluju naučnim motivima, naravno :). Mi smo bili smešteni u hemijskoj sobi. Na jednom delu zida ove sobe oslikani su laboratorijski instrumenti, a na noćnom stočiću se nalazi odgovarajuća literatura. Dosta nam je naše literature, tako da smo ovog puta samo odmarali :). A krevet je bio fantastičan za odmor! Mislim da nisam bila u hotelskoj sobi sa većim krevetom! Od sadržaja u sobi na raspolaganju je TV, ketle i sef, a u kupatilu, osim tuš kabine i ostalih standardnih stvari, postoji i fen za kosu. Naša soba je gledala na ulicu sa prednje strane hotela. Do centra grada se iz hotela Science stiže za par minuta hoda, a blizu je i šoping centar Arkad.

Doručak je na bazi samoposluživanja i služi se u hotelskom lobi baru. Veoma je bogat, kvalitetan i raznolik i verujem da i najprobirljiviji gosti mogu napraviti kombinaciju po svom ukusu. Meni su se najviše svideli suhomesnati proizvodi, peciva i topla čokolada. Odlično je i što nude mnogo različitih vrsta čajeva. Na doručku mi je posebno upao u oči jedan detalj - mesto za selfi :).

U podrumu hotela se nalazi garaža, čije se korišćenje plaća po danu. Dozvoljavaju da auto ostane u garaži i nekoliko sati nakon odjavljivanja iz hotela bez dodatne naknade. Kada smo izlazili iz hotelske garaže oduševila sam se što su na vratima ispisali "Srećan put" na nekoliko jezika, između ostalog i na srpskom. Lepo je boraviti u hotelu u kojem se vodi računa o detaljima.

Нема коментара:

Постави коментар